12/10/12

Αν ισχύει είμαστε άξιοι της μοίρας μας....

Ένταση επικράτησε έξω από το θέατρο «Χυτήριο» στην Ιερά Οδό, στη σκηνή του οποίου ανεβαίνει η παράσταση Corpus Christi. Μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων, αλλά και της Χρυσής Αυγής, μεταξύ αυτών και ο βουλευτής Ηλίας Παναγιώταρος, πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας, ζητώντας να κατέβει η παράσταση.
Περίπου 120 άτομα συγκεντρώθηκαν νωρίς το απόγευμα έξω από το θέατρο, μέλη παραθρησκευτικών οργ
ανώσεων αλλά και μέλη της Χρυσής Αυγής καθώς και βουλευτές της, διαμαρτυρόμενοι για την παράσταση. Για απόψε στις 20:00 είχε προγραμματιστεί η πρεμιέρα του Corpus Christi, καθώς απορρίφθηκε η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που είχαν καταθέσει παραθρησκευτικές οργανώσεις. Η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που απορρίφθηκε σήμερα είναι η δεύτερη στη σειρά.
Μαρτυρία δημοσιογράφου
" Έβγαλα το κινητό μου να τραβηξω πλάνο για το μπλογκ. Με περιτριγυρισαν 5 χρυσαυγιτες κ ένας αστυνόμος. Mε ρωτάνε 'δημοσιογράφος εισαι;', απαντάω 'γράφω στη lifo' ελπίζοντας να γλυτωσω σαματα. Το αντίθετο όμως
Mε τραβάνε παράμερα, με φωνάζουν πούστη, αδερφαρα, μου τραβάνε τα μούσια, με φτύνουν στο πρόσωπο, με χτυπάνε στο στομάχι. Η αστυνομία είναι δίπλα. Τους φωνάζω 'με χτυπανε, δεν θα κάνετε
κάτι;' απάντηση 'δεν ειδα κάτι. Απομακρυνθείτε παρακαλώ'. 3 αστέρια στο πέτο. Μου βάζουν αναμένουν τσιγάρο στην τσέπη. Μια κυρια μου το λέει μπροστά στον αστυνομικό. Κάνει πως δεν ακούει. Αρχίζω να φοβάμαι. Απομακρύνομαι από την έξοδο. Μου φωνάζουν όλοι 'έτσι, φύγε παλιοπουσταρα λουγκρα, τραβά πάρε καμία πίπα'. Γυρίζω πίσω από απόσταση να παρακολουθώ. Με ακολουθει γνωστός βουλευτης της ΧΑ. Μου ρίχνει δύο μπουνιές στο πρόσωπο, με πετάει κάτω. Όσο είμαι κάτω χάνω τα γυαλιά μου. Ο Χρυσαυγιτης με κλωτσαει. Η αστυνομία είναι ακριβώς 2 βηματα μακριά. Γυρισμένη πλάτη. Φωνάζω στον αστυνομικό 'ΜΟΥ ΡΊΧΝΟΥΝ ΓΡΟΘΙΕΣ, ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ', πολλές φορές. Με γυρισμένη την πλάτη απομακρυνεται. Οι υπόλοιποι γέροι κ χρυσαυγιτες με χλευαζουν φωναχτά δίπλα από τον αρχιαστυνομο. 'Κλάψε μωρή λούλου, κοριτσάκι, ντιγκινταγκα'
Περνάμε από δεκάδες μπάτσους που ρεμβαζουν. Τους λέω 'κει χτύπησαν στην είσοδο του θεάτρου'. Με αγνοούν. Ένας μου στέλνει φιλάκια ειρωνικά.
Η κυρία με το εστιατόριο μου δίνει πάγο για το πρόσωπο, μοιράζεται τις αναμνήσεις της από μέσα στο Πολυτεχνείο τότε. Τώρα φοβάται πο πολύ.
Κανένας 'αληθινός' δημοσιογράφος δεν ήταν εκεί. Κανένας αστυνόμος δεν με βοηθησε, μόνο με κορόιδεψαν.
Όσο και να με χτύπησαν και χλευασαν, εγώ ποτέ δεν τους έκανα την χάρη να κλάψω, να τρέξω η να δείξω φόβο. Αυτό ειναι το σημαντικό για μένα."

Να την χαίρεστε αυτή την πατρίδα κύριε Δένδια, κύριε Σαμαρά, Κύριε Βενιζέλε! Να την χαίρεστε παρέα με όλους αυτούς που ακόμη κι ο Χριστός όπως κάποιος αναφέρει εδώ στο fb an ήξερε ποιοι έχουν αναλάβει να τον υπερασπιστούν στην Ελλάδα, θα κατέβαινε στη γη να τους φτύσει ο ίδιος. 





Y.Γ. το κείμενο αυτό δεν είναι δικό μου το βρήκα στο internet και το παρέθεσα αυτούσιο καθώς το θεώρησα σημαντικό κρατώντας πάντα μια επιφύλαξη για την αλήθεια του κειμένου.... το οποίο αν ισχύει τελικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας αυτα........

Δεν υπάρχουν σχόλια: